چگونه ضدآفتاب را پاک کنیم ؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 21 آبان 1400
بازدید : 56
نویسنده : تینا

اگر با پاک کردن ضد آفتاب از روی صورت و بینی تان مشکل دارید، شما تنها نیستید. این روزها، ضد آفتاب ها به گونه ای ساخته می شوند که قدرت خود را در طول چند ساعتی که روی پوست قرار دارند، حفظ کنند .

از این رو پاک کردن آن ها اندکی سخت می باشد، مخصوصا انواعی از ضد آفتاب ها که خاصیت ضد آب دارند. اما راه حل هایی برای رفع این مشکل وجود دارد :

از جایی که ضد آفتاب ها با مواد چرب و روغنی ساخته شده اند، شوینده های روغنی به خوبی به شکستن پیوند میان ذرات آن ها کمک می کنند .
مزیت دیگر :

شوینده های روغنی بسیار ملایم بوده و کمتر موجب از بین رفتن چربی های ضروری پوست می شوند. از این رو لازم نیست نگران استفاده روزانه و بیش از اندازه آن باشید .

شستشوی دوبل صورت را امتحان کنید
اگر تا به حال شستشوی دوبل صورت را امتحان نکرده اید، شاید حالا زمان خوبی باشد تا آن را تجربه کنید . شستشوی دوبل درست همان چیزی است که به نظر می رسد :

-پاک کردن پوست با دو شوینده

ابتدا باید از یک شوینده کرمی یا روغنی و سپس به دنبال آن از یک شوینده بر پایه آب استفاده کنید. شوینده ها بر اساس اهداف مختلفی ساخته می شوند و پوست را از آلودگی ها پاک می کنند. شستشوی دوبل صورت یک روش خوب و مفید است، زیرا موجب از بین بردن کثیفی ها و چربی ها و عرق هایی می شود که ممکن است زیر لایه های متعدد ضدآفتاب گیر افتاده باشند .
نگران خشک شدن پوست خود هستید ؟

ضد آفتاب ها معمولا رطوبت پوست را از بین نمی برند، اما شستشوی بیش از اندازه صورت می تواند موجب خشکی شود .

اگر از شوینده دوبل استفاده می کنید، بهتر است اولین شوینده، شوینده کرمی آبرسان باشد که از آسیب دیدن مانع دفاعی پوست جلوگیری کرده و مانع از دست رفتن آب می شود . شوینده روغنی تغذیه کننده پوست نیز به خوبی جواب می دهد .

میکاپ ریموور را فراموش نکنید
بله میکاپ ریموور یا پاک کننده آرایش یک محصول چند کاره است که می تواند به پاک کردن ضد آفتاب کمک کند . توصیه می شود آن را قبل از شوینده صورت خود استفاده کنید .

میکاپ ریموور بر پایه چربی درست مانند شوینده های چرب، برای پاک کردن ضد آفتاب که از مواد چرب و روغنی ساخته می شود، بسیار موثر می باشد .

سپس از یک تونر استفاده کنید
توصیه می شود از هر دو محصول شوینده و تونر استفاده کنید تا مطمئن شوید که پوست تان کاملا تمیز است . بسیار ضروری است که محصول مناسبی را بر اساس نوع پوست خود انتخاب کنید، از این رو زمانی که SPF خود را پاک می کنید، مانع دفاعی پوست شما آسیب نمی بیند .
تونر می تواند هر گونه باقی مانده میکاپ و آلودگی و ضد آفتاب را از بین ببرد، به علاوه، PH پوست را تنظیم می کند، به گونه ای که هر محصول مراقبت از پوستی که بعد از آن استفاده کنید، به خوبی جذب پوست شده و بهتر عمل می کند .

ضدآفتاب های شیمیایی در برابر ضدآفتاب های فیزیکی
ضد آفتاب های شیمیایی (که به پوست نفوذ می کنند و سپس اشعه های UV نور خورشید را جذب می نمایند) . و ضد آفتاب های فیزیکی (که شامل مواد تشکیل دهنده معدنی فعال می باشند، مانند تیتانیوم دی اکسید زینک اکسید و روی لایه بالایی پوست می نشیند . و به طور فیزیکی اشعه های نور خورشید را منعکس می سازند)، از جهت مصرف و پاک کردن بسیار با همدیگر متفاوت می باشند .
پیوند میان مواد فعال شیمیایی به مرور زمان شکسته می گردد و به این ترتیب معمولا برای پاک کردن ساده می باشند . این در حالی است که ضدآفتاب های معدنی اندکی به توجه بیشتری نیاز دارند تا از سطح پوست پاک شوند .

بنابراین، بهتر است از شوینده های چرب و روغنی یا روش شستشوی دوبل استفاده کنید تا ضد آفتاب های فیزیکی را به طور کامل از روی پوست خود پاک نمایید .
برای مصرف روزانه و بلند مدت، ضد آفتاب های فیزیکی معمولا انتخاب عالی می باشند، زیرا کمتر موجب التهاب پوست می گردند . این یک معامله دو سر بردی است که باید همیشه به یاد داشته باشید .

از روش مناسبی استفاده کنید
خواهشا محصولات خوب و باکیفیت را با روش غلط و اشتباه هدر ندهید . انتخاب فرمول شوینده متناسب با پوست تان و به کار بردن تکنیک صحیح، زمانی که می خواهید از التهاب پوست خود جلوگیری کنید، بسیار واجب و ضروری می باشند .
از اسکراب کردن پوست جلوگیری کنید، در عوض از ماساژ ملایم با حرکات دایره ای به کار ببرید . زمانی که صورت خود را می شویید، فشار ملایمی به پوست خود وارد کنید .

اگر پوست شما در حین شستشو قرمز می شود، سعی کنید اندکی از فشاری که وارد می نمایید کم کنید تا جریان گردش خون روی سطح پوست خود را کاهش دهید .

آیا پوست شما در طول شستشو به طور مداوم ملتهب می شود؟
این نشانه بسیار خوبی است که شوینده خود را عوض کنید .
از جمله مواد تشکیل دهنده مناسب برای پوست های حساس می توانیم به مادکاسوساید، سانتلا آسیاتیا (به علف ببر شناخته شده است)، آلوئه ورا و بابونه اشاره کنیم .

 

در آخر پیشنهاد می کنیم از ضد آفتاب های معتبر استفاده کنید و هر ضد آفتابی را به صورت خود نزنید چون بعضی از ضد آفتاب پوست صورت شما را دچار مشکلات عدیده ای می کنند . در حال حاضر بهترین ضد آفتاب های موجودر در بازار ایران ضد آفتاب مای و ضد آفتاب برند لیپورکس می باشد

 

https://healthana.ir/product/کرم-ضد-آفتاب-پوست-خشک-و-حساس-لیپورکس-liporex-ب/





:: برچسب‌ها: آیا برای تمدید ضدآفتاب باید صورت را بشوییم , ایا ضدآفتاب را باید شست , شستن ضد افتاب نی نی سایت , چرا باید آرایش را پاک کنیم , چگونه از ژل شستشوی صورت استفاده کنیم ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان نایس سئو و آدرس niceseo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com